zondag 8 mei 2011

Makkelijk benen ontharen

Hoi iedereen,

Sorry dat ik een tijdje geen berichten heb gepost, ik had het heel druk met school en andere dingen. Oke, maar ik bedacht me dus 5 minuten geleden dat ik weer een blogbericht wilde maken... maar waarover? Toen bedacht ik iets heel simpel, iets wat ik al jaren gebruik, maar weinig meisje weet van hebben: Epil net.

Epil net is een soort van 'schuurpapier' (natuurlijk is het niet hard en zo, het is heel zacht en fijn en het doet geen pijn) waarmee je kring vormige bewegingen moet maken over je benen waardoor de haartjes verdwijnen. 

Voordelen:

- Het doet geen pijn.
- Het is goed voor je huid, je oude huidlaag word verwijderd.
- Je hoeft je geen scheerschuim of andere middelen aan te schaffen.
- De haren blijven + - een maand weg.

Nadelen:

- Als je geen kringvormige bewegingen maakt kan je geïrriteerde plekjes krijgen.
- Het kan wat langen duren om alles weg te krijgen.

Waar kopen?
Ik heb de mijne in 'Di' gekocht, de site van deze winkel: http://www.di.be/
Ik vrees wel dat er enkel Di winkels in België zijn, dus jammer voor de Nederlanders onder ons.
Maar, je kan het product even googlen en kijken of er nog andere winkels zijn.




1 opmerking: